Ekonomija Svet 10.09.2025

Džeki Čen ambasador EXPO 2027

Specijalizovana izložba Ekspo 2027 u Beogradu dobila je novo lice globalne promocije: harizmatičnog i jedinstvenog DŽekija Čena, jednu od najvećih filmskih ikona svih vremena.

TV Palma Plus TV Palma Plus
Džeki Čen drugi brend ambasador Ekspo 2027
fotoPredsedništvo Srbije

Nakon što je najbrži čovek planete i legenda atletike Jusein Bolt postao prvi brend ambasador ove manifestacije, drugo veliko svetsko ime priključilo se misiji da Srbiju i Beograd predstavi kao raskršće kultura, ideja i inovacija. Njima će se uskoro pridružiti i mnoga druga svetska, ali i domaća poznata imena.

Prepoznat širom sveta po kombinaciji akcije, humora i neponovljivih akrobacija, ali i po dugogodišnjem humanitarnom radu, Čen unosi snažnu energiju u ovaj istorijski projekat. Njegovo učešće šalje jasnu poruku da Ekspo 2027 nije samo izložba dostignuća čovečanstva, već i globalni poziv na dijalog, razumevanje i jedinstvo različitih tradicija.

Od prvih uloga uz Brusa Lija do kultnih hitova kao što su „Pijani učitelj“ i „Policijska priča“, Džeki Čen je izgradio put do Holivuda i postao svetska filmska legenda, sa zvezdom na Stazi slavnih i prepoznatljivim stilom koji spaja borilačke veštine i komediju.

„Veoma smo ponosni što je gospodin Čen novo lice i brend ambasador Specijalizovane izložbe Ekspo 2027 Beograd. Njegovo ime i delo prenose snažnu poruku ka milionima ljudi širom sveta da je Ekspo 2027 mesto susreta svih naroda i nacija, ali i zajedničke nade u bolju budućnost. Sa njim i Boltom, siguran sam da će Beograd postati istinski centar globalne pažnje,“ izjavio je Danilo Jerinić, direktor preduzeća Ekspo 2027 d.o.o. Beograd.

Sa već 120 potvrđenih zemalja učesnica i više od četiri miliona očekivanih posetilaca, Ekspo 2027 Beograd biće događaj bez presedana na Zapadnom Balkanu. Dolazak svetskih ikona poput Bolta i Čena samo potvrđuje da će Srbija biti domaćin manifestacije koja će ući u istoriju kao trenutak kada je ceo svet došao u našu zemlju, ne samo kako bi predstavio sebe, svoja dostignuća i potencijale, već i kako bi gradio nove mostove saradnje, stvarajući tako bolju budućnost za generacije koje dolaze.