NA KRILIMA SRPSKE TRADICIJE: Novi identitet Er Srbije
Er Srbija predstavila novi vizuelni identitet i slogan „Na krilima tradicije“, koji spaja srpsko nasleđe i savremeni dizajn, naglašavajući toplinu, zajedništvo i emotivnu povezanost sa putnicima.

Er Srbija predstavila je novi vizuelni identitet sa sloganom „Na krilima tradicije“, potvrđujući ulogu nacionalne avio-kompanije kao ambasadora srpske kulture i gostoprimstva.
U vremenu generičkih korporativnih identiteta, Er Srbija naglašava jedinstvenu tradiciju i emotivnu vezu sa putnicima, pružajući osećaj topline i dobrodošlice – da se putnici osećaju svuda u svetu kao kod kuće.
„Naša misija prevazilazi okvir same usluge prevoza, gradimo emotivnu vezu sa putnicima. Tradicija nas oblikuje, a novi identitet donosi toplinu, zajedništvo i poverenje.“ – izjavila je Bojana Knežević, viša menadžerka za marketing i korporativne poslove u Er Srbiji.
Motivi vizuelnog identiteta potiču iz srpske narodne ornamentike, šara sovre i kuvera, simbolizujući stabilnost, zajedništvo, toplinu i pouzdanost.
Kao nacionalna avio-kompanija, Er Srbija nastavlja da povezuje ljude, destinacije i kulture, čuvajući tradiciju i otvarajući prostor za inovacije, jačajući poziciju i promovišući Srbiju kao autentičnu destinaciju.
Letimo dalje – zajedno.
Na krilima tradicije.
















