TOS: Saradnja sa Mišelinom potvrda orijentacije zemlje kao turističke destinacije
Turistička organizacija Srbije (TOS) saopštila je danas da je saradnja sa gastronomskim Mišelin vodičem potvrda orijentacije zemlje kao turističke destinacije i da jača prepoznatljivost Srbije kao destinacije visokog kvaliteta, bogate autentičnim iskustvima i vrhunskim gostoprimstvom.

Turistička organizacija Srbije (TOS) podseća da se Srbija nedavno našla na prestižnoj listi hotela sa Mišelin ključevima, što predstavlja značajno priznanje za domaće hotelijerstvo, dizajn i razvoj turističke ponude visokog kvaliteta.
Četiri hotela iz naše zemlje: „Saint Ten Hotel“, „The Bristol Belgrade“, „St. Regis Belgrade“ i „Square Nine Hotel“ ponosni su nosioci po jednog Mišelin ključa, pandan poznatim restoranskim „zvezdicama“, navodi se u saopštenju.
Ovim priznanjem Srbija se svrstava među zemlje koje ispunjavaju visoke međunarodne standarde kada je reč o autentičnom iskustvu boravka, gostoprimstvu i dizajnu.
„Bitno je da se hoteli razlikuju, kako inovativnim dizajnom, tako i karakterom, istorijom ili jedinstvenim konceptom. Luksuz sam po sebi nije dovoljan, važni su gostoprimstvo, originalnost i autentičnost doživljaja“, istakla je direktorka TOS-a Marija Labović.
TOS navodi i da je u saradnji sa partnerima iz Mišelin vodiča organizovana studijska poseta svetskih influensera iz Italije i Francuske, koji će imati priliku da upoznaju Beograd, Novi Sad i Frušku Goru.
Kako se navodi, tokom svog boravka, influenseri će otkrivati bogatstvo srpske gastronomije i kulture, kroz obilazak restorana koji su prošlogodišnji dobitnici Mišelin zvezda i preporuka, kao i četiri hotela, ovogodišnje dobitnike „ključeva“, saopšteno je iz TOS-a.
IZVOR: AGENCIJA TANJUG
















